Wybór dostawcy
Informacja z dnia 06.02.2019 r.
Wybrany wykonawca: Also Polska Sp. z o. o, ul. Komitetu Obrony Robotników 45a, 02-146 Warszawa, NIP: 5272726825 data wpłynięcia oferty 05.02.2019 r., cena netto: 872 330, 5
Oferta.
Wybór dostawcy systemu technologii addytywnej (drukarka 3D, stacja przygotowawcza/post-procesu, niezależna komora robocza), drukującej z proszków poliamidowych w procesie cieplnym opartym na źródle światła pochodzącym z lamp błyskowych wysokiej mocy, przy wykorzystaniu środków wpływających na absorpcję (spajanie) i desorpcję ciepła przez proszki poliamidowe.
Miejsce i sposób składania ofert
Decyduje data i godzina wpływu oferty do biura 3D Center Sp. z o.o. poprzez dowolną z poniższych form:
- a) Poczta tradycyjna:
3D Center Sp. z o.o.
- Eugeniusza Kwiatkowskiego 4
52-326 Wrocław
- b) Poczta elektroniczna:
krzysztof.nowak@3dcent.com
Uwaga: w przypadku przesłania oferty drogą elektroniczną, załącznik 1 i 2 powinny stanowić skany dokumentów podpisane przez osobę/ osoby upoważnioną do sporządzenia oferty. Liczy się data i godzina otrzymania oferty drogą elektroniczną.
- c) Osobiście:
3D Center Sp. z o.o.
- Eugeniusza Kwiatkowskiego 4
52-326 Wrocław
Formularz ofertowy wraz z załącznikami należy przesłać pocztą tradycyjną lub elektroniczną lub dostarczyć osobiście w zaklejonej kopercie, zawierającej nazwę oraz dane teleadresowe Oferenta, z dopiskiem „Oferta- zapytanie ofertowe nr 2/2018”
Oferty należy złożyć zgodnie z wzorem stanowiącym załączniki nr 1 i 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Wymagane jest, aby oferta była czytelnie podpisana przez Wykonawcę i opatrzona datą sporządzenia.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
krzysztof.nowak@3dcent.com
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
dr Krzysztof Nowak
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
513574510
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zapytania jest dostawa systemu technologii addytywnej (drukarka 3D, stacja przygotowawcza/post-procesu, niezależna komora robocza), drukującej z proszków poliamidowych w procesie cieplnym opartym na źródle światła pochodzącym z lamp błyskowych wysokiej mocy, przy wykorzystaniu środków wpływających na absorpcję (spajanie) i desorpcję ciepła przez proszki poliamidowe. Zakup zostanie sfinansowany w formie leasingu operacyjnego.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Sprzęt IT
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo: dolnośląskie Powiat: Wrocław Miejscowość: Wrocław
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest zakup systemu technologii addytywnej (drukarka 3D, stacja przygotowawcza/post-procesu, niezależna komora robocza), drukującej z proszków poliamidowych w procesie cieplnym opartym na źródle światła pochodzącym z lamp błyskowych wysokiej mocy, przy wykorzystaniu środków wpływających na absorpcję (spajanie) i desorpcję ciepła przez proszki poliamidowe. Zakup zostanie sfinansowany w formie leasingu operacyjnego.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu technologii addytywnej (drukarka 3D, stacja przygotowawcza/post-procesu, niezależna komora robocza), drukującej z proszków poliamidowych w procesie cieplnym opartym na źródle światła pochodzącym z lamp błyskowych wysokiej mocy, przy wykorzystaniu środków wpływających na absorpcję (spajanie) i desorpcję ciepła przez proszki poliamidowe. Zakup zostanie sfinansowany w formie leasingu operacyjnego.
Minimalne wymagane parametry elementów składających się na system technologii addytywnej:
Element 1. Drukarka 3D i niezależna komora robocza:
Wymiary efektywne wydruku: 380 x 284 x 380 mm
Prędkość druku: 4000 cm³/h (przy warstwie 0,1 mm/9s)
Rozdzielczość (x, y): 1200 dpi
Grubość warstwy: 0.07 to 0.08 mm
Sieć: Gigabit Ethernet (10/100/1000Base-T), obsługująca następujące standardy: TCP/IP, DHCP (IPv4 only), TLS/SSL
Dysk twardy: 2 TB (AES-128 szyfrowanie FIPS 140)
Zużycie energii elektrycznej: do 11 kW
Materiały do druku: PA12, PA11, PA12 z włóknem szklanym
Element 2. Stacja przygotowawcza/post-procesu umożliwiająca mieszanie, przesiewanie i załadunek proszków poliamidowych oraz szybkie chłodzenie i wstępne oczyszczanie wydrukowanych elementów:
Przestrzeń robocza: 3321 x 3071 x 2500 mm
Zużycie energii elektrycznej: do 2.6 kW
Możliwość załadunku materiału: do 320 kg
Stosunek nowego – użytego ponownie w procesie mieszania proszku dla PA12: do wartości 20%-80%
Kod CPV
42000000-6
Nazwa kodu CPV
Maszyny przemysłowe
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia- do 25.02.2019 roku.
Załączniki
Załą cznik nr 1 do zapytania ofertowego
Załą cznik nr 2 do zapytania ofertowego
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Powyższy warunek Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże:
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzający uprawnienia do prowadzenia działalności lub czynności w zakresie odpowiadającemu przedmiotowi zamówienia.
Wiedza i doświadczenie
nie dotyczy
Potencjał techniczny
nie dotyczy
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
nie dotyczy
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
nie dotyczy
Dodatkowe warunki
O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 5% udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu umowy zawartej z podmiotem wybranym w wyniku przeprowadzonego postępowania wyłącznie w formie pisemnego aneksu z następujących powodów:
- Uzasadnionych zmian w zakresie i sposobie wykonania przedmiotu zamówienia,
- Obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy,
- Okoliczności siły wyższej,
- Zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
- Formularz ofertowy
- Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzający uprawnienia do prowadzenia działalności lub czynności w zakresie odpowiadającemu przedmiotowi zamówienia.
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Oferty będą oceniane wg następujących kryteriów:
Lp. Nazwa kryterium/ Waga/ Sposób przyznawania punktów
- Cena oferty netto/70 pkt/ Ocena na podstawie formularza ofertowego
C=(cena oferowana minimalna netto)/(cena badanej oferty netto) x 70 pkt
- Okres gwarancji/20 pkt/ Sposób przyznania punktów:
Gwarancja do 12 mies. włącznie – 0 pkt,
Gwarancja powyżej 12 mies., a poniżej 36 mies.- 10 pkt,
Gwarancja 36 mies. I powyżej- 20 pkt.
- Czas reakcji serwisu w miejscu docelowym użytkowania przedmiotu dostawy (Dolny Śląsk)/10 pkt/ Sposób przyznawania punktów:
Czas reakcji 48 godz. i więcej- 0 pkt,
Czas reakcji powyżej 24 do 48 godz.- 5 pkt,
Czas reakcji do 24 godz. Włącznie- 10 pkt.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów.
Maksymalna liczba punktów możliwych do zdobycia to 100 pkt. Punkty obliczane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wartości będą zaokrąglane zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania liczb.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia negocjacji z Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie upubliczniona na stronie internetowej https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl oraz na stronie Zamawiającego https://3dcenterpolska.pl.
Zamawiający podpisze z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, umowę na realizację przedmiotu zamówienia.
W przypadku, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, nie podpisze umowy na realizację przedmiotu zamówienia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, Zamawiający będzie uprawniony do wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert.
Jeżeli w postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej liczbie punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Oferty dodatkowe nie będą mogły przedstawiać cen wyższych niż zaproponowane w złożonych ofertach.
Wykluczenia
Z postępowania wykluczone są podmioty powiązane osobowo lub/i kapitałowo z Zamawiającym.
Zamawiający – Wnioskodawca
Nazwa
3D Center Sp. z o.o.
Adres
Eugeniusza Kwiatkowskiego 4
52-326 Wrocław
dolnośląskie , Wrocław
Numer telefonu
513574510
NIP
8943125914
Numer naboru
POIR.01.01.01-IP.01-00-004/18
Inne źródła finansowania
Nie dotyczy
Informacje o ogłoszeniu znajduję się również tutaj – Baza konkurencyjności (Fundusze europejskie)